Avaliações de Greek at Home Rotterdam

Avaliações recentes

5.0
HONING
1 junho 2026

Het was heerlijk en de porties waren goed. We hadden 4 verschillende pita broodjes om te proberen en ze waren alle 4 verrukkelijk. Dank jullie wel! Succes met het bedrijf 👍🏼

Reacção a Greek at Home

Dank u wel voor de revieuw , we zijn blij dat u een fijne ervaring met het eten van Greek at home hebt ervaren. We doen ons best . We hebben geen super mooie winkel met dure apparaturen enzo, maar wel vers en kwalitatieve producten in huis en we maken alles zelf en dat proef je terug . Nieuwe klanten die voor het eerst ons eten proeven zijn vaak verbaast hoe goed en lekker het is , dat doet ons goed en geeft ons motivatie om deze werk zo voort te zetten ! Dank hiervoor en graag tot een volgende keer .

Brigitte
30 maio 2026

Had per ongeluk de straatnaam niet doorgegeven, werd netjes gebeld door bezorger. Eten was heerlijk! Ga hier vast vaker bestellen.

Reacção a Greek at Home

Dank voor de revieuw, tot de volgende keer weer

Chris
15 maio 2026

De Pita Giros was heerlijk. Alleen de friet smaakte oud-bakken. Dit was niet de eerste keer helaas. Ik weet niet waar het aan ligt of de friet is van mindere kwaliteit of de frituurolie moet ververst worden. We bestellen al jaren hier en de friet was vroeger altijd heerlijk.

R
10 maio 2026

Weer lekker gegeten,zoals altijd misverstandje over de pitachrimp ik heb met m,n neus gekeken en jullie hadden gelijk,sorry daarvoor.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a Greek at Home

Ja ik had het u gezegd ! Dank voor de revieuw.fijn om te horen dat het heeft gesmaakt . Tot de volgende keer weer :-)

Santana
10 maio 2026

Zoals altijd weer heel lekker gegeten!

Saskia Van Loon
7 maio 2026

Zoals altijd heerlijk eten en keurig op tijd bezorgd

rob
23 abril 2026

zoals vaker was het weer heerlijk......

R
19 abril 2026

Het was weer erg lekker

Faith Lemmert
19 abril 2026
Santana
18 abril 2026

Beste Griek in Rotterdam! :-)

C H
13 abril 2026

Bestelling niet bezorgd. Na drie keer bellen waarbij jullie niet opgenomen hebben, hebben wij de hoop op onze bestelling opgegeven. Graag ontvangen we reactie en geld terug.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a Greek at Home

Het verbaast ons hoe u de bestelling hebt kunnen doen . Daar we gisteren gesloten waren . Staat ook op de website dat we zondag 12 April gesloten zijn . Het spijt ons voor t ongemak dat u heeft gehad , echter konden wij hier niks aan doen . We zijn woensdag weer open . Uiteraard kunnen we uw geld terug laten storten of alsnog op een gewenste datum alsnog bezorgen . Belt u ons Woensdag aub dan kunnen we dit telefonisch oplossen

S
12 abril 2026
Lorenzo Di Giulio
11 abril 2026
Mikaela
11 abril 2026

I’ve been ordering from you for years. Always pita feta. Yesterday I ordered Pita feta + moussaka vegetable. First I received an other persons order, which can happen. But when I received my order I got Pita Vegetable instead of Pita feta. Pita vegetable was not for me and the vegetables moussaka was dry and almost cold. First time in years I feel very disappointed by the order. I hope it was only a one time mistake and that my future order will be as usual as I always liked your place.

Reacção a Greek at Home

Wij hebben inderdaad per ongeluk de verkeerde tas aan u gegeven . We hebben uw bon opgezocht en u heeft toch de pita vegetables met feta besteld! . Het is onze fout geweest per ongeluk u de verkeerde tas geven maar dat wil niet zeggen dat u andermans eten kunt op eten en ook nog een zonder te betalen daar hebben we ook niet om gevraagd en u niks extra berekend. Maar dat u dan ook nog eens onze de schuld geeft dat t eten niet goed of verkeerd was is ook niet netjes. Desondanks we zijn allemaal mensen en maken we eens een fout .wij zullen ons best doen om dit in de toekomst te voorkomen en zien u graag weer terug.

Chris
11 abril 2026

De pita met Giros met deTzatziki saus was heerlijk! Alleen de friet was hard en droog. Of de frituurvet was oud of kwaliteit van de friet was niet oké of allebei.

rob
10 abril 2026

alles was weer heerlijk......

Patrick Welborn
8 abril 2026

Heerlijk, goed verzorgd en mooie porties👍👍

Petra
30 março 2026

Lekker gegeten voor een schappelijke prijs.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Rob
21 março 2026

Zo lekker weer...

Marit
5 março 2026

Bestel hier al jaren, altijd heel lekker, enig op-/aanmerking die ik zou hebben is het terminale gebrek an taramasalata, maar dat is het dan ook wel.

Arnoud Gerritse
5 março 2026

Goeie friten !

Treijtel
2 março 2026

1- het eten was nagenoeg koud (en dat voor een afstand van 2,5km) koude frites heb ik weggegooid 2- het duurde ruim 1,5uur voordat het bezorgd was 3- de kip was in te grote stukken voor een pita en zat weinig smaak aan. 4- 1 plakje tomaat en een halve uienring....meer zat er niet tussen

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

R
1 março 2026

Het eten was erg lekker

S
22 fevereiro 2026
S
14 fevereiro 2026
Reacção a Greek at Home

Dank voor de revieuw. 😀

S
9 fevereiro 2026

Gyros schotel was weer heerlijk! :-) bedankt

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

BasBoedha
8 fevereiro 2026

Prima kwaliteit en mooi op tijd.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

S
25 janeiro 2026

We hebben weer heerlijk gegeten! :-) dank jullie wel

Pandora
22 janeiro 2026
Reacção a Greek at Home

Dank voor de revieuw ,fijn dat u ons even had gebeld ipv gelijk een slechte revieuw achter te laten .wat helaas sommige klanten makkelijker vinden. Als er een keer iets niet klopt met de bestelling dan mogen jullie ons dit altijd eerst even persoonlijk ,telefonisch doorgeven dan lossen wij dat samen op. We waren 1 souvlaki vergeten mee te geven .gelukkig had klant gelijk gebeld en hebben we dit gelijk klaar gemaakt en snel bezorgd. Bedankt voor uw bestelling.fijn dat u ervan heeft genoten en graag tot de volgende keer weer

Santana
14 janeiro 2026

Eten was heerlijk! De vernieuwde pita’s zijn super lekker! Gyros was heerlijk gekruid, en de pita met garnalen is ook echt een aanrader! Super tevreden! Wij hebben heerlijk gegeten, bedankt! :-)

Reacção a Greek at Home

Dank voor de mooie revieuw ,wanneer de klant blij is dan zijn wij dat ook. Tot de volgende weer

Jesse de Wit
11 janeiro 2026

Het eten was heerlijk, schotel was een beetje aan de dure kant. Het afhalen kon snel en met goede service.

Reacção a Greek at Home

Bedankt voor uw revieuw . We zijn blij dat het eten lekker was . we doen ook ons best en wat extra moeite voor .allles word door onszelf vers gesneden,gekruid en dit proef je terug daar zit uiteraard wel een prijs kaartje aan. maar liever een dubbeltje meer en lekker eten dan een dubbeltje minder en geen lekker eten . De porties zijn wel best ruim en er zit een grote pita broodje bij de schotels dus uiteindelijk krijg je bij ons zeker waar voor je geld. Bedankt voor uw bezoek en graag tot de volgende keer weer

Monique
10 janeiro 2026

Helaas veel later bezirgd dan het tijdstip dat wij doorkregen en het bleek uiteindelijk ook nog een verkeerde bestelling gekregen.

Reacção a Greek at Home

Gister heeft u niet aangegeven dat uw bestelling fout was. Dus dit snappen wij nu even niet ???. Ja we doen ons uiterste best om de bestellingen zsm weg te brengen. Maar aub iets meer begrip dat t erg druk is en het weer zit niet mee voor onze bezorgers

Smith
3 janeiro 2026

De kwaliteit van de stokjes waren voor het eerst niet goed . Er zat veel vet aan en de smaak was ook niet zo lekker

Reacção a Greek at Home

U mag ons altijd even bellen als er iets niet goed is .dan lossen we als het kan gelijk met u op. Het kan wel eens voorkomen dat ene stuk magerder is en ene stuk vettiger daar kunnen wij niks aan doen .

Wouter
25 dezembro 2025

Lang niet meer geweest omdat een poosje afhalen niet kon. Zag dat het nu wel weer mogelijk is (misschien al veel langer maargoed). Heerlijke patat die goed doorbakken is. De gyros werd geleverd in overvloed met daarbovenop 3 stuks buikspek die goed smaakte. Het enige was dat het teveel gyros was voor de hoeveelheid tzatziki. Extra bakje bestellen wellicht, want het is zo lekker. Ja, heerlijk gegeten.

Reacção a Greek at Home

Ja afhalen is gewoon weer mogelijk vanaf begin dit jaar al :-) wel het liefst even van te voren bellen of online bestelling plaatsen voor afhalen . We zijn blij dat het eten goed heeft bevallen . Dank voor uw revieuw . Fijne nieuwjaarswisselling alvast

Santana
24 dezembro 2025

Normaal altijd tevreden, maar vandaag was het eten echt slecht!! Pitas waren kei hard, te lang gebakken, hetzelfde met de patat!! De gyros was ook erg vet. Hebben zeker de helft weggegooid. Erg jammer!

Reacção a Greek at Home

Blijkbaar hebben we uw bestelling niet goed gemaakt . Volgende keer graag gelijk even bellen aub. Wij maken het graag goed, door uw bestelling kosteloos opnieuw te maken . U hoeft ons alleen maar even een belletje te geven . Tot gauw weer ! Met vriendelijke groeten Greek at home

Michiel
22 dezembro 2025

Vlees was prima, alleen wederom waren de frietjes echt veel en veel te zout.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

E&S
15 dezembro 2025

Opmerking was helaas niets mee gedaan. Hadden aangegeven dat we geen ui bij de schotel wilden, maar zat helaas een berg ui op.

Hollie
29 novembro 2025

Was erg lekker

Riccardo
10 novembro 2025

Great tasty food!!

K
9 novembro 2025

Was meer patat dan vlees, jammer..

S
3 novembro 2025
V.Seghers
28 outubro 2025

Het eten was erg lekker, smaakte vers en een mooie portie. De bezorger was vriendelijk

S
20 outubro 2025
Reacção a Greek at Home

Dank voor de beoordeling

rob
17 outubro 2025

het was weer heerlijk.......

Reacção a Greek at Home

Dankjewel we zijn blij om te horen dat u ervan hebt genoten .

F
13 outubro 2025

Altijd goed!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Santana
12 outubro 2025

Weer lekker gegeten en vriendelijke bezorgers! 😁

Wim
29 setembro 2025
C
25 setembro 2025

Weer heerlijk zoals altijd

Santana
8 setembro 2025

Bezorging duurde dit keer erg lang maar het eten was lekker! En zoals altijd een vriendelijke bezorger :-)

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

San
5 setembro 2025

Lekker eten en hele vriendelijke bezorgers

Ed Overbeeke
3 setembro 2025

Heerlijk eten! Lekker warm en smaakvol, perfecte bezorging

Maria
24 agosto 2025

Het eten is echt geweldig! Echt een aanrader! Verbeterpunt voor de service: We hebben rond 17:00 uur besteld en gevraagd om een levering om 19:00 uur, maar pas om 19:06 kregen we een bericht dat de bezorger onder weg is. Uiteindelijk was de bestelling er rond 19:20.

Szymon
22 agosto 2025
A.Limme
17 agosto 2025

Was weer heerlijk,binnen 5 kwartier op de zondagavond en nog warm..top!!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Suzana Pajic
17 agosto 2025
Jayda
14 agosto 2025

Eten kwam 3 uur later. Om 18:00 besteld, pas om 21:00 bezorgd.

Rob
13 agosto 2025

Was weer heerlijk...

Jan
13 julho 2025
Smith
6 julho 2025

Als altijd weer heerlijk

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Dv
27 junho 2025

Eten was ok

Arno
20 junho 2025

De Artemis schotel was weer ouderwets lekker. Patat was lekker knapperig. Van ons mag er wel minder rode ui op de schotel!

Reacção a Greek at Home

Dank voor uw revieuw , we zijn blij dat het heeft bevallen . Volgende keer doen we iets minder uitjes

BasBoedha
12 junho 2025

De moussaka van ruim 7 euro kan je links laten liggen: te weinig voor teveel geld. Verder was alles prima en goed op temperatuur.

Reacção a Greek at Home

Dank voor uw revieuw , Iedereen mag zn mening hebben en geven. Wij zijn van mening dat het een ruime en betaalbare portie is voor een voorgerecht ! . Bovendien is het huisgemaakt . En daar vragen wij ook een schappelijke prijs voor . U noemt t duur ? een ander goedkoop ! .

Thimo
6 junho 2025

Fijne mensen, veel eten voor mooie prijs 👍

A
31 maio 2025

Kwaliteit als altijd goed! Had dit keer de pita met beef besteld (nieuw op de kaart), op de website staat met gebakken ui en champignons. Er zat echter ook tzaziki, rauwe ui en patat op wat naast een vreemde combi ook echt tè veel van het goede was. De souvlaki was weer overheerlijk! Wanneer gaan jullie weer tarama salata (de lekkerste van Rotterdam) op de kaart zetten?

Silvia
19 maio 2025

Lekker eten, goede service

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

P. All
15 maio 2025

Friendly service, tasty food!

Christian sips
15 maio 2025

Het was erg lekker en grote schotels, top!

A
11 maio 2025

Was weer heerlijk! Kijk enorm uit naar jullie Tarama(salata), staat alweer even niet op het menu :(

Reacção a Greek at Home

De tarama salata is er weer !

Cheryl Korn
7 maio 2025

2 pita giros opgehaald. Super vriendelijke mensen, lekkere frietjes en goed gevuld broodje! Voor herhaling vatbaar.

Ruben Thenu
2 maio 2025

Hi Greek at home, Onze bestelling vanavond was eerlijk gezegd best teleurstellend en ook niet wat we van jullie gewend zijn. Wij bestellen graag bij jullie omdat jullie vlees goed gekruid is, de porties ruim én jullie patat altijd lekker krokant gebakken is. Vanavond was de hoeveelheid vlees minder dan normaal en jullie patat was enorm slap. Zo slap dat het niet lekker was en we het niet gegeten hebben. Jullie telefoon stond waarschijnlijk uit want ik kreeg gelijk de voicemail en ben daarom naar een snackbar in de buurt ben gegaan om patat te halen. De €10 korting die ik had omdat mijn spaarkaart laatst vol was is dus uiteindelijk naar de snackbar gegaan. De reden dat ik dit nu typ is omdat ik hoop dat jullie er iets mee doen. Want deze ervaring is gewoon zonde in vergelijking met wat we van jullie gewend zijn. Vriendelijke groet, Ruben Thenu

Reacção a Greek at Home

Beste Ruben, Het spijt ons te horen , dat u niet tevreden bent. Wij willen u graag excuus aanbieden en het graag goed maken . Wat ons betreft kunt u de bestelling opnieuw krijgen. We snappen zelf ook niet waar t fout is gegaan met de patat het kan zijn dat de bezorgers vanwege drukte er te lang mee hebben rond gereden en de patat slap is geworden (maar dit heb je altijd wel een beetje ) . Wat betreft het kruiden hebben we geen andere klachten gehad . Maar we gaan het meer in de gaten houden . De porties zijn lichtelijk kleiner maar dan ook echt minimaal en het moet ook echt. Al deze jaren hebben we de prijzen niet omhoog gedaan , maar eigenlijk zijn de porties altijd te groot geweest voor een persoon . Helaas zijn wij ook genoodzaakt om daar iets aan te doen . Zoals u wellicht ook hebt gemerkt bij het boodschappen halen bij bijvoorbeeld de supermarkt dat daar ook de prijzen omhoog gaan .alles wordt duurder ons inkoop wordt ook duurder, huur gaat ook omhoog,personeelslonen etc etc en moeten wij dan keus gaan maken tussen of duurder of een iets kleinere portie wat nog wel gewoon genoeg is voor 1 persoon . Hopende op uw begrip hiervoor. Als u ons volgende week even belt , dan regelen wij even dat u een nieuwe bestelling van ons krijgt ( het liefst buiten de weekenddagen indien mogelijk aub) Met vriendelijke groeten Greek at home

TH
28 abril 2025

Precies op tijd, pita gyros is goed gevuld en lekker!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Igor
11 abril 2025

het beste eeten van rotterdam!!

Spek
31 março 2025

Vlees was heel erg zout,bestel vaker by jullie!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

petra Middelburg
22 março 2025

De saziki saus vonden wij te weinig bij de schotels ! bakje mag wel wat grote zijn !

Reacção a Greek at Home

Zo wordt het altijd geleverd. Als het niet genoeg is , mischien volgende keer een extra kleine bakje bij bestellen of 1 grote bakje. Kunt u op de website vinden. Meestal is het wel genoeg , maar sommige mensen houden inderdaad van een beetje meer . Het is ook erg lekker en ambachtelijk gemaakt. En dat kan naar meer smaken . Bedankt voor revieuw. Greek at home

Laura
26 fevereiro 2025

Vandaag helaas wat koude patatjes en bestelling 20 min later dan vooraf aangegeven.

EmilSantana
3 fevereiro 2025

Heerlijk eten, snel bezorgd, super vriendelijke bezorgers! Zeker aan te raden!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

M vd Berg
1 fevereiro 2025

Altijd lekker en goed, helaas deze keer niet zo warm 😞

thalkon
31 janeiro 2025
Sol
25 janeiro 2025
Davide
24 janeiro 2025

all good as always!

Schippers
24 janeiro 2025

Het eten is altijd prima maar 2,5 uur wachten was echt vior t laatst. Helaas moet je daar dan ook zelf achteraan. Als ze op de website aankondigen dat de bezorgtijd weer in orde is kom ik ala klant pas weer terug.

Giannis
23 janeiro 2025

The food arrived 2hours and 15min after the order….

Mike
23 janeiro 2025

Duurde meer dan 2,5 uur voor het eten er was. Gelukkig was het eten wel weer gewoon top

Talita Godijn
19 janeiro 2025

Fantastisch genoten als altijd♡

Diesel De Nijs
17 janeiro 2025
Dominique
11 janeiro 2025

Heerlijk als altijd! Alleen was de patat anders dan normaal, die eerste waren wat beter, maar nog steeds heel lekker. Vlees top!

T
5 janeiro 2025

Heerlijk zoals altijd !

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Edwin de Groot
29 dezembro 2024

Het eten zelf was weer uitstekend, maar voor de 2e keer achter elkaar ruim 1 uur en 40 minuten moeten wachten op mijn eten zonder enige terugkoppeling is niet echt reclame

Suzana Pajic
22 dezembro 2024

Was weer heerlijk, zoals we gewend zijn!

Igor
19 dezembro 2024

gewoon de beste!

Sem
14 dezembro 2024
Divan
1 dezembro 2024
Rosanne
8 novembro 2024

Altijd lekker en meer dan genoeg, de patatjes komen perfect aan!

Sandor Hendriks
25 outubro 2024
Igor
9 outubro 2024

best greek food in rdam!!

A.
7 outubro 2024

Super lekker en snel bezorgd!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Rob Nieuwenhuizen
30 setembro 2024

De kwaliteit was als van ouds. Ik was wel aangenaam verrast dat de bezorger mij bedankte voor de fooi !!

Janny
28 setembro 2024

Altijd op tijd geleverd en super lekker vers eten

Basboedha
12 setembro 2024
Jan Nooit
12 setembro 2024

Je kent het gevoel wel: opeens heb je na een dag hard werken ineens een enorme trek en wil je eigenlijk stante pede een heerlijk bereide gyros schotel voor je neus hebben staan. In dat geval ben je Greek at Home aan het goede adres. Deze club levert vaak binnen de 30 minuten heerlijk eten af. De gyros is top, broodje soepel en fluffy en de frieten heet, goudgeel en krokant. Altijd heerlijken altijd wordt prestatie geleverd.